söndag 25 november 2012

Mår inget vidare

Nej min mage den krånglar fortfarande med mig :/
Det har inte blivit bättre under dagen tyvärr, men jag håller tummarna för att jag ska må bättre imorgon.
I eftermiddags så var jag och nelly på besök i bäckaled där älsklingen jobbade för fullt.
Vi fikade en stund med våra goda pepparkakor.

Nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt och myst.
Så som jag mår så har jag försökt att vila i soffan mest.
Har broderat en hel del på julklappen som vi ska ge till tobias farföräldrar.
Är skönt att tänka på nått annat än min mage som morrar åt mig.

Just nu tittar vi på jägarna men när den är slut så är det nog dags för oss att hoppa i säng.
Imorgon ska vi bland annat shoppa pyjamas till nellsan för dom hon har nu dom har hon vuxit ur ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar