onsdag 9 januari 2013

Äntligen

Sådär nu kom det upp lite bilder här.
Blir ju som sagt inte så mycket tid över nu längre.
Idag känns det inte som jag har hunnit med någonting, men jag ska ärligt säga att jag inte haft särskilt mycket energi heller.

Så tempot här hemma idag har varit väldigt stillsamt.
Eller ja för mig iaf ^^
Nelly har kört på i 110 som vanligt.
Min lilla solstråle.

Imorgon ska jag försöka få lite mer gjort här hemma.
Måste städa golven här på nedervåningen nu när zeke drar in en massa smuts och nellsan kryper omkring överallt.
Tyvärr så har vi svart golv i köket och på det så syns ju minsta lilla smuts.
Så nu är det dags för en ordentlig dammsugning och tvätta golvet med.

Nu ska jag försöka plocka undan lite innan det är dags för mig att gå upp och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar