tisdag 23 april 2013

Gnäll

Idag har vi haft det jobbigt tillsammans jag och nellsan.
Jag vet inte vad det är som påverkar henne just nu men hon är så fruktansvärt gnällig.
Hon vill vara på mig hela tiden och jag blir tokig till slut.
Ingenting får man gjort här hemma heller, men det får väl bli till helgen när älsklingen är hemma.

Usch nu får JAG sluta gnälla ^^
Vi har iaf gått en lång skön promenad på sundet tillsammans idag, hela familjen.
Innan det var dags för veckohandling.
När vi ändå var på citygross så passade vi på att fika lite så kvällen piggade upp mig efter en väldigt tröttsam dag.

Imorgon så är det dags för ett besök på BVC.
Nelly ska få spruta igen och eftersom älsklingen jobbar så får det bli min mamma som följer med.
Jag tycker det är så jobbigt när hon börjar stor gråta av sprutorna :(
Mitt mammahjärta går sönder när hon är så ledsen.
Men förhoppningsvis går det över fort, hon är så duktig vår lilla tjej.
Ska bli spännande att höra vad hon väger osv.

Snart är det dags för mig att hoppa i säng.
Ska upp tidigare imorgon så jag hinner duscha på morgonen.
Jag är bäst på att stänga av alarmet och somna om :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar