söndag 28 april 2013

Just nu



Ser jag ut såhär.

Lite tilltuffsad då jag haft migrän några timmar men nu börjar det äntligen släppa.
Annars har vi haft en bra dag full med skratt och god mat.
Vi har varit inne i stan och veckohandlat så nu har vi middagsplanerat en vecka framåt.
Massor av mumsiga middagar har vi framför oss :)
Haha nu låter jag som världens matvrak.
Sedan så kom älsklingens bror familj hit på eftermiddagen och firade nelly eftersom dom inte kunde vara med förra helgen.
Vi åt både en god middag och sedan gjorde jag ännu en tårta som vi mumsade på.
En likadan som vi hade förra helgen fast med chokladbottnar istället för vanlig sockerkaksbotten.

När dom hade åkt hem så slog ju min förbannad migrän till och sedan har jag mest fått vila.
Men nu blir det väl en liten stund vid datorn innan det är dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar