söndag 14 april 2013

Lite text kanske ?

Nu var det allt för länge sedan som jag faktiskt skrev något här på bloggen.
Men livet rullar på framåt för fullt och ibland känns det knappt som jag hänger med ^^

Imorgon drar en ny vecka igång igen men nya äventyr på schemat.
Jag och älsklingen ska iväg till malmö för att se en show med Eddie Izzard.
Han är en brittisk komiker som vi länge velat se så när tobias fick två biljetter i 25 års present var lyckan total :)

Som han ser fram emot det här min make ska ni veta.
Jag med såklart men han hoppar nästan runt som en liten unge igen när han pratar om det.
Så på tisdag bär det av mot en massa skratt, god mat och romantik.
Inte något som vi är bortskämda med nu för tiden.
Romantiken alltså, skratt och god mat kan vi ordna här hemma, romantiken sätter dock en viss liten flicka käppar i hjulet för ibland.

Sedan framåt helgen så fyller vår lilla ängel 1 år.
Det känns helt galet !
Hur kan det redan ha gått ett år sedan hon kom in i våra liv ?
Hon är redan så stor och duktig vår goa tjej.
Mamma hjärtat värker när jag måste tänka på att mammaledigheten snart är ett minne blott och Nellsan ska börja på dagis.
Men nu försöker vi att njuta av varje dag, varje stund som jag har här hemma med min älskade unge <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar