torsdag 28 februari 2013

2013 02 28

Godmorgon.

Medan min lilla skrutta busar runt lite här på vardagsrumsgolvet så passar jag på att skriva lite här.
Vi har haft super fint väder dom senaste två dagarna, med sol och värme.
Så jag blev lite besviken när jag gick upp idag och det såg grått och kallt ut igen.
Men förhoppningsvis så tittar solen fram lite under dagen :)

Igår var jag och nellsan i stan en runda och träffade min tjejkompis.
Var en riktigt härlig eftermiddag.
Tjejsnack, lite shopping till nelly och en avslutade vi med en fika på espresso house.
Jag trodde först inte jag skulle kunna äta nått där pga lchf.
Men jag hittade faktiskt en grekisk yoghurt med musli och honung.
Mums !

Idag står det en hel del på schemat.
Först så har jag massor att göra här hemma.
Måste få städat och slänga in tvätt i maskinen.
Sen i eftermiddag kommer först min mormor och min moster hit på besök.
Ska bli jätte roligt :)
Ikväll kommer även mina svärföräldrar hit på besök en stund.

Känns bra att ha saker att göra så jag slipper tänk på det otrevliga som jag måste göra imorgon :/
Jag ska nämligen till tandläkaren och dra ut en visdomstand.
Är rätt nervös inför det här och vill helst bara glömma det men när jag väl fått det gjort och smärtan gått över så ska det ju göra mitt liv mycket enklare.

Men nu glömmer jag det i ett par timmar (ska försöka iaf) och tar itu med det jag måste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar