torsdag 21 februari 2013

I brist på sömn och minne

Idag gick vi upp tidigt eftersom vi skulle till BVC på besök.
Innan det så skulle vi till mina föräldrar och hälsa på.
Eftersom Nelly sovit i vår säng inatt så är hon nog den enda som sovit gott och jag har känt mig som en zombie hela dagen.
Så självklart när vi kommer fram till BVC så har vi tid imorgon, inte idag.
Det var inte mycket mer att göra än att vackert traska hem till mina föräldrar igen.
Men vi har iaf haft en trevlig dag här hos dom :)

Imorgon när vi faktiskt ska till BVC så ska min mamma följa med.
Lite roligt att ha någon med sig och så.

Nu väntar vi på att älsklingen ska sluta jobbet får då står det storhandling på schemat innan det är dags att åka hem.
Hoppas att nellsan somnar i tid ikväll och sover hela natten.
Nu är vi inne på andra veckan med dålig sömn och mycket bråk med nelly vid läggdags så jag håller tummarna för att hon snart ska komma till ro igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar