torsdag 7 februari 2013

En dag full av snö


Fina lilla nellsan :)
En väldigt rolig funktion i vår webcam som ger hjärtan runt huvudet när man tar kort med den.

Ja det verkar inte finnas nått slut på snön, det bara fortsätter och fortsätter snöa.
Förutom att det är jobbigt att dra fram vagnen i det så gör det mig faktiskt inte.
Idag på vår förmiddagspromenad i skogen så var det så fantastiskt vackert med all snön :)

Idag så har vi även varit på besök hos min mormor en stund och när vi ändå var inne i stan så blev det ett besök hos mina föräldrar också.
Har varit en trevlig dag men känner att jag är väldigt trött.
Tror det beror mycket på att jag spänner mig när jag sitter och kör.
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, tända några ljus och ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar